18 ianuarie 2012

Intamplari de iarna

Am inceput in forta noul an. Am uitat deja de sarbatori, a venit in sfarsit iarna si pe la noi si ne-am dus la patinaj. Sunt foarte mandra de puiu ca a fost un erou pe patine, o ora jumatate a patinat si s-a tinut bine, nu s-a plans deloc, nu i-a fost frica, se vedea pe el ca vrea cu toata fiinta lui de mai putin de un metru sa patineze. Si de mine sunt mandra, ca am fost a doua oara in viata mea pe patine si am mers foarte bine, nu am sprijinit marginea si am plecat cu ideea ca daca nu cad nu invat, asa ca nu mi-a fost frica de cateva trante in fund.  Ne-am distrat foarte bine.... pana cand bucatarul nostru , cel care patineaza de mic a cazut intr-un mod stupid si si-a fisurat un os de la cot. Asadar, ghips 3 saptamani. Mana dreapta.
Dar cum orice  intampare neplacuta aduce cu ea si cateva avantaje, am placerea de a invata sa gatesc. Iar bucatarul nostru are mai mult timp sa il petreaca si sa se joace cu puiu, se poate odihni, poate citi si alte activitati pe care nu ar fi putut sa le faca caci nu erau prioritare.

2 comentarii:

  1. no saracul bucatar-patinator! ... dar, cum zici si tu, in tot raul e si ceva bun :), asa ca spor la gatit tie, si la citit - lui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Orisice s-a intimplat....dar sint mindra de voi toti!...Iar bucatarului ii doresc insanatosire..si atentie sporita,multe pupicuri!iar lui PUIU...multe -multe pupicuri!

    RăspundețiȘtergere