1 septembrie 2011

Fusilli cu rosii crude



In ultima vreme, cautand pe net dupa diverse ma tot intalnesc de aceasta notiune : Raw Food
Din cate am inteles, "Raw foodism"este un obicei de a avea in dieta zilnica preponderent alimente crude, neprocesate, negatite si cat mai organice.
M-am gandit cum s-ar putea aplica asta in viata noastra nu dintr-o data, incetuc, incetuc si am inceput sa-mi pun intrebari: ce legume as putea manca si crude (renuntand sa le mai gatesc)? si cum se poate face asta fara sa mananc toata ziua salate de cruditati. Si ce e cel mai important, sa manance si puiu, deci sa fie extrem de gustos, sa curga p egat in jos si sa nu trebuiasca mestecat timp indelungat.
uite o solutie:
paste cu suc de rosii proaspete, nefiert.
Am fiert fusilli din grau dur. Am taiat marunt cateva rosii coapte bine (erau cam moi sa se mai poata manca ca atare) si le-am dat prin sita (caci cojile le tot alege puiu, si nu mai terminam de mancat), am ras o ceapa mica pe razatoarea fina si le-am amestecat. Am pus sare (ar mai fi mers busuioc, dar s-au mancat inainte de ce sa pot merge pe balcon dupa el).
Mancarea a fost mai lichida decat cu un sos cu faina, dar spiralele de la paste au supt din zeama de rosii si au avut un gust excelent. Eu le-am mancat cu lingura, puiu n-a vrut caci e in perioada cand spune ca el e "maae" si s-a incapatanat sa le intepe cu furculita.
A fost o reusita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu