29 august 2011

O zi frumoasa de august

Am avut o zi plina! Si lunga, ca atunci cand ma trezesc in zori. Ne bucuram iar de prezenta lui puiu pentru o saptamana, l-am adus de la bunici sa-si aminteasca de noi, sa ne mai jucam impreuna. acum simt ca suntem iar o familie. N-am facut nimic in plus cand "am avut mai mult timp", puiu fiind plecat. Dincontra, parca prezenta lui ma motiveza si devin mai energica, mai organizata si astfel mai eficienta in rezolvarea treburilor zilnice.  Am fost cu el prin parcuri, am cutreierat cartierul, ne-am dragostit, l-am carat pe sus, in brate, in gat; am mers ca soldatii, apoi pe varfuri, apoi pe calcaie, iarasi "biatze". Ne-am fugarit cu mingea si ne-am ingropat picioarele in nisip. Am cautat comori, am mers cu trenul si am facut un sandwich de paine cu unt si struguri albi pe care l-am papat cu pofta (asa a fost comanda de la puiu).
Trecand printr-un parculet, dam peste un grup de copii mari , cum le zice puiu, de vre-o 13-14 ani as zice care ghici despre ce conversau? despre droguri. Cat costa, cum se numesc, cine a fumat nu stiu ce (respectivul nu era de fata). Conversatii puerile, se vedea ca nu sunt informati dar totusi subiectul era incitant. Nu am poposit prea mult, am schimbat parculetul si dupa o jumatate de ora au venit si ei. De data aceasta au jucat un fel de ratele si vanatorii, mai prosteasca. ce-o fi in capul lor? dar al parintilor?
De cate ori ma preocupa ceva cu adevarat ... si imi pun intrebari, gasesc eventuale raspunsuri.
-in legatura cu ce am scris mai sus, uite un articol foarte interesant. Va recomand sa cititi, macar ultimele 6 paragrafe ale articolului
http://www.terrana-ecovillage.ro/?p=150

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu