2 august 2011

Lecso




Lecso este un fel de ghiveci- legume, fara orez. Exista o sumedenie de variante a "lecso-ului"
Ieri a fost prima zi de vacanta pentru puiu care e la bunici. Deci si noi suntem intr-o mini vacanta. Cand am ajuns acasa mi-era foame si nu era nimic de mancare (daca era puiu la noi nu s-ar fi intamplat asa ceva). Dar bucatarul nostru a stiut sa se concentreze la maxim si sa gasesca o solutie rapida. Pana m-am invartit prin casa si am povestit (eu) vrute si nevrute, mancarea era in farfurii. 
A pus o mana de ciuperci (hribe) uscate in apa la inmuiat pentru cateva minute. Intr-o oala a calit o ceapa mijlocie taiata marunt, un ardei si o rosie mari taiate. Cand s-au calit a adaugat ciupercile (se pot folosi si ciuperci crude) si patrunjel tocat. la sfarsit, un pic de smantana, sare si putin condiment 7 pipere (sau doar piper).
Separat a fiert fusilli.
Am mancat cu pofta , langa niste rosii cherry aromate aduse din gradina de la tara. O solutie in maxim 15 minute. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu