3 august 2011

O plimbare prin Cluj

"Vacanta placuta" ne-a urat vanzatorul de porumb fiert de langa Casa Matei. Eram intr-adevar ca doi turisti prin centrul Clujului... Poate ca avea dreptate, caci de cand il avem pe puiu centrul nostru a devenit familia.
Si daca tot suntem in vacanta (acasa) am zis bucatarului nostru sa ma scoata in oras, sa facem o plimbare pe ... Somes. Niciodata in cei mai bine de 10 ani de cand traiesc in Cluj nu m-am gandit la asa ceva. Am inteles apoi de ce. Plimbarea care vroiam sa fie macar placuta, daca nu romantica a devenit o gluma de care o sa radem mult de acum incolo. Am inceput cu parcul mare... in santier. Alei ravasite, tot felul de masini mutand muntii de colo-colo, santuri , balti, dar mai ales "miresme".... suntem obisnuiti cu santierele. A trecut. Am continuat cu o plimbare de-a lungul santului de unde au scos sinele de tramvai. O recomand pana e inchisa circulatia pe acel tronson. Cu putina imaginatie te poti simti pe un pietonal de-a lungul raului... mergand pe bicicleta, cu vantul adiindut-i printre plete (daca il fac pietonl, promit ca imi las parul lung :) Plimbarea ne-a fost intrerupta iar de  "miresmele" de canal asa ca am facut stanga-imprejur.
Cea mai draguta imagine am imortalizat-o cu ochiul mintii de pe pod: 2 rate cu fundul in sus si ciocurile in apa cautau prin mizerile plutitoare. din cand in cand scoteau capul sus si iarasi se scufundau. Mi-au amintit de gastele din desenul"Pisicile Aristocrate" ,care il salveaza pe motan de la inec.
Peripetia s-a terminat insa placut cu o vanzoleala pe la tarabele mesterilor, un excelent porumb fiert si un compliment cum ca am fi turisti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu