23 august 2012

Bulgur cu legume


"Cine lucră are, cine șade rabdă", stiti proverbul asta?  
'No, io o trebit sa lucru ieri ca sa manc'. Cand vine vorba de gatit doar pentru mine mi se face o lene si primul gand  "da' nu mai bine imi ung  o pita cu ceva?". Bucatarul nostru e cam ocupat zilele acestea, si eu cam libera asa ca se cade sa gatesc. M-a sunat de doua ori in cursul diminetii sa imi zica cum sa imi fac rapid de mancare. 
"Aha, bine..." 
Si pe la 2 "dar sa mananci!" 
"Ok, gata ma duc sa fac."
Si-am facut, nu chiar ce mi-a zis el , mai simplificat. dar am facut mai mult sa ajunga si lui cand vine de la lucru. 
Bulgur cu ghiveci de legume era tema. Eu am transformat-o in bulgur cu sos de legume crude. 
Bulgurul este un grau prefiert, folosit in Asia Mica foarte mult. Asa il preparam: 500 ml apa cu sare, cand fierbe pun o cana de bulgur, il las sa fiarba 5 minute apoi il sting, ii pun capac si il las cam 10 minute.
In timp ce se facea bulgurul am pus rosie, ardei, gogosar, castravete, usturoi (ceapa am uitat),  in blender si le-am tocat pana s-au facut sos. 
In 15 minute era gata mancarea : m-am descurcat si a iesit bine. Se mai putea taia patrunjel sau verdeturi peste dar deja ma rodea foamea si am zis "data viitoare ".
Asadar, daca nu ai rabdare sa gatesti, uite o solutie rapida!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu