28 august 2012

Provizii pe iarna - episodul I - dovlecei uscati



Anul trecut am aflat ca exista uscatoare de fructe si legume si am decis sa ne facem si noi unul (vrem unul solar, nu de bagat in priza). Si uite ca a trecut anul si nu l-am facut. Dar am facut un experiment.
Rezultatul? Excelent!
Sa stii ca daca stai la bloc si ai un balcon cu expunere sudica sau sud-vestica (probabil ca le poti pune si pe pervazul geamului, daca nu ai  balcon) poti usca o groaza de legume! Numai incearca!
Mai tineti minte caldura nebuna de saptamana trecuta? Eu am si folosit-o.
Ce vedeti in imagine sunt dovecei uscati, dupa 2 zile de stat in soare. (seara ii bagam in casa, ca sa nu prinda umiditate din eventuala roua de dimineata- n-a fost cazul ).
Bucatarul nostru ii rontaie prin casa (in loc de cipsuri, seminte, etc)- sunt dulci si au un gust concentrat. Ii ia vre-o 5 minute sa manance o rotocoala deci nu o sa faca exces !
 I-a pus si in mancare langa rosii si bulgur si s-au inmuiat, au fost minunati.
Uite o solutie prietenoasa de a pune pe iarna! Ii vom pastra in borcan, am citit ca stau si 2 ani!,  iar iainte de a-i gati la iarna se pot pune un pic la inmuiat in apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu