22 aprilie 2016

Despre vecini si chimicale

Vecinele noastre s-au pus de acord sa starpeasca orice buruiana care ar atenta sa treaca de la noi la ele si au gasit cea mai simpla metoda... pentru ele , dar ineficace din punctul meu de vedere.. si anume sa imi ierbicideze marginile gardului.
S-au jurat ele.. in Postul Mare ca de fapt la ele au dat la gard si nu la mine, ca a trecut doar, dar nu le-am crezut caci nu s-au uitat la mine in ochi cand au zis asta si nici nu avea nici o noima sa dea la ele caci ele au doar tarana moarta sapata excesiv .

Hai sa zicem ca au omorat partea aereana a pirului si ca mi l-au enervat de o sa se razbune, cand o sa isi revina, adica va creste ca Fat Frumos .... dar de ce a trebuit sa dea pe liliac? Pe capsuni? Pe strugurei?
Stii ce se intampla cand tai o salcie, de exemplu: va da de 10 ori mai multe crengi. Eu ma astept sa ma umplu de pir mai rau dupa acest tratament inteligent.
Eu nu sunt radicala, insa anumite lucruri imi place sa nu existe la mine pe teren, cum sunt substantele de origine necunoscuta si necontrolata cu responsabilitate.
Hai sa va povestesc: matusa mea a ajuns la urgenta cu simtome de om otravit dupa ce a mancat castravete nespalat cumparat din piata de la tarani.
Revenind la vecinele cu experienta de mai bine de 70 de ani de viata, banuiesc ca nu au folosit concentratia indicata si au luat o substanta buna, eficienta, daca tot au facut.
As face gard de 2 m, opac , dar mi se pare cam scump cu scopul de a ma apara de vecini. Si nu se stie daca chiar voi rezolva asa.
Si acum va intreb pe voi. Sa las sa treaca acest comportament asa, doar cu mustrarea si sentimentele pe care le-am comunicat catre cele doua "maestre ale gradinaritului"? Sa fac o plangere la politie? La primarie? Sa le spun sa imi cumpere 3 tufe de strugurei bio , niste capsuni bio si un lilac? Ce sa le fac? Oricare dintre aceste comportamente mi se par radicale; pana si faptul de a ramane doar cu mustrarile verbale pe care le-am exprimat deja.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu