22 ianuarie 2017

O Duminica insorita

Simtiti si voi? Creste ziua, soarele e mai puternic si canta pasarelele. Nu conteaza ca sunt -10  grade afara, ele canta, ele stiu ca vine primavara.
Intotdeauna dupa Anul Nou simt asa un aer proaspat, un avant, sustinut de soare. Ce ne-am face noi fara Soare? Nimic, n-am exista pur si simplu. Dar fara pasarele? Tot n-am exista, cel putin asa cred eu.

Pasarelele au inceput sa-si faca planuri pentru noul an. Isi cauta pereche, isi fac cuib, fac puiuti si inca un an va trece. Pentru ele e simplu, nu? Asa e si pentru noi. Daca ne straduim sa simplificam. Noi avem mai mult de lucru, caci am cam complicat-o in ultimul timp si procesul de simplificare dureaza. Daca ne-am lasa mai usor, ar fi o treaba, insa inertia e maaare, ca si lenea :).
Tu ai inceput sa iti faci planuri? Eu sigur ca da. Acum ca am o burta mare si asteptam un nou puiut (de fapt doctorii spun ca e puicuta) , stiu ca nu o sa mai am timp de absolut nimic dupa ce nasc. Hehe, tocmai de aceea imi trec prin cap atatea lucruri pe care vreau sa le fac, parca mai mult deact in alti ani.
O sa ne descurcam cumva si le vom face.
In primavara vreau sa seamanam gradina cu radacinoase (preponderent). Anul trecut semanasem de proba patru straturi cu cate un rand din fiecare leguma, sa vedem ce se face mai bine. Morcovii, sfecla, patrunjelul, cartofii au fost campionii : adica ce creste in pamant. Foarte bine. Anul acesta , ca sa ne fie mai simplu o sa semanam dintr-astea care cresc oricum in conditiile noastre. Si numai bine, cand puicuta noastra va ajunge la divesificare (prin august) voi avea legume proaspete in gradina.
Ne-am inscris de curand la "cutia taranului", adica livrare saptamanala de legume proaspete produse cu grija de o familie de langa Cluj. Suntem foarte multumiti, iar pretul este este echivalent cu cel din piata (Zorilor), numai ca calitatea e net superioara. In plina iarna primim sfecla, morcovi, patrunjel, ceapa, usturoi, varza, cartofi, mere, magiun, diferite muraturi foarte gustoase, bulion. In functie de producator, poti primi legume, fructe, lactate sau carne. Ce ti-ai dori mai mult?
Uite aici: pazeste cand se elibereaza un loc, caci merita! cutia taranului.
Aer, apa, mancare curate si pe de alta parte un suflet linistit : cam acestea sunt elementele esentiale pentru ca viata noastra sa fie infloritoare. 
Simplu, nu?
Iti doresc sa ai parte de toate acestea!
Te salut, cititorule drag!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu