1 noiembrie 2011

O zi de toamna cu picioci

A fost cald azi in cimitir. Din nou am simtit ca suntem copii infiati ai acestui oras, fiindca am fost la "Luminatie" in vizita, pentru a vedea lumanarile, de a vedea in cimitir cum se intind luminile in noapte pe deal in sus si pentru o plimbare. Puiu si-a stabilit de cum le-a vazut un scop : el trebuie sa le sufle, asa ca ne-am luptat putin cu el. Nu putem sa ii interzicem doar un lucru, nu functioneaza la el, trebuie sa ii dam o alta varianta, de compromis. Am zis ca acasa o sa aprindem lumanari si poate sa le sufle. A acceptat ....

Intr-o seara am mancat o salata interesanta gatita de bucatarul nostru. A fost inedita!  E o solutie buna cand nu ai copii la masa sa iti faca nazuri , cand te grabesti dar vrei sa experimentezi.
A folosit picioci fierte pe aburi, varza rosie si varza alba crude,  taiate fasii, masline, rosii uscate, branza telemea uscata si sarata (pe branza aceasta o tine in frigider de vre-o 2 luni, un alt experiment, iar dimineata din-ainte ii batusem un apropos daca a terminat cu experimentul acela, sa pot spala cutia. credeam ca este plin de mucegai, dar n-a fost.).
A iesit excelenta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu