2 septembrie 2015

XS- structura, DAY 2

Daca nu intelegi despre ce  e vorba, am cateva posturi anterioare despre casuta XS pe care o contruim. Este o poveste cu mai multe episoare. Incepe aici .

DAY 2
ora 7.00: o cafea  la barul din sat. 2 lei, foarte buna.
ora 8.00 : incepem. Suntem 3 la montaj: arhitectul meu (care mi-e si sot)  un coleg care ne ajuta si care se pricepe mai mult decat noi ceilalti la un loc si cu mine,  iar tata care a venit sa ne ajute este al 4-lea, indispensabil, face tot felul de alte lucruri ajutatoare prin curte.
ora 9.00: vin sa ne faca apa. Ieeeeeeee!


Pana seara reusim sa montam baza si sa o fixam de fundatii.
Fundatiile sunt foarte drepte, la nivel, doar una singura din mijloc, este cu aprox. 1 cm mai scunda, se regleaza cu distantier. Mandra de arhitectul meu si ajutoarele lui la fundatii.
Verificam diagonale, mai gresim, mai desfacem, dar nimic iremediabil.
Merge mai incet decat ne asteptam, dar totusi avansam.
Imi aminesc cum producatorul mi-a spus ca el o monteaza sus cu baietii in 4 ore. Pai da... dar oare cu cati baieti si oare de cat timp fac asta? Nu l-am crezut ca dureaza chiar 4 ore, dar "nici sa fim tot la inceput" dupa o zi jumatate.

Seara eu plec cu tata in oras sa comand cheresteaua, caci cei cu care vorbisem pana acum n-au fost seriosi.  Simt ca parca nu tin pasul cu aprovizionarea santierului. Dar nu se sta. Lucrurile ajung exact la timp si le rezolv exact cand trebuie.
Incep sa imi  descopar capacitati nebanuite de a rezolva chestii noi pt mine, urgente, in scurt timp. Asa de multe lucruri noi invat in perioada aceasta! Este masteratul aplicat pe care in sfarsit il fac, nu exista master teoretic la o scoala de arhitectura care sa il depaseasca in utilitate.
E cam cald pe santier, ne topim pana pe la 2 cand vine umbra pe casuta.
Pana seara avem si dus improvizat facut de tata, o comoara  de om:)



baza: fixata cu tije metalice de fundatie si ancora chimica (lipici)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu