1 septembrie 2015

XS- structura, DAY1


Si-am inceput!

 DAY 1

ora 9.00: programat sa ajunga structura. Sun. Unde sunteti?- la Valcea. Punctualitate garantata.
ora 9.30 : suna de la Primarie sa ne prezentam de urgenta la teren caci vin domnii sa ne bage apa. Acum. Nu conta ca sunt in Honolulu, poate. Maria Sa, domnul mester, mult asteptat de 3 luni azi vine, cu buldoexcavator, de parca nu era programata la ei in ograda, doar sa comunice mai mult, ar fi fost mai de bun simt. Noroc ca sunt "acasa"
ora 10.00-13.00 umblu in sus si in jos intre Primarie, locul nostru si alte strazi unde se presupune ca este echipa de bransamente. ii gasesc, ii curtez si imi promit ca a doua zi dimineata vin sa puna primii la noi. bine-i si-asa rau.
Intre timp decofram: fundatii de beton perfecte, demne de un arhitect- executant
ora 14.00 ajunge structura. descarcam in 3 (eu mai mult ma uit)
ora 17.00 incepem , in sfarsit.

E un leggo de oameni mari, cu scheme de montaj cu grad de dificultate ridicata.
Nu ca nu ar fi putut fi mai simplu si mai explicit, dar de... nici noi n-am stiut ce sa cerem nici ei n-au stiut ca nu ne-au dat destul . Comunicarea, intotdeauna o problema.... incet, incet.. intelegem limbajul si cum sa ne uitam la scheme.
Cam asa trebuie sa arate dupa montare.
Incepem cu baza.
Bagam 3 suruburi autoforante si stricam 2 chei cu ele. Asa nu merge.
Sunam. Trebuia masina de infiletat cu viteza reglabila, care nu se invarte chiar asa de repede incat sa topeasca cheia si surubul, sa le deformeze. Una dintr-aia de unica folosinta.
Venim in oras, facem cumparaturi, ne intoarcem, probam masina . Merge, dar iti ia cam 5 minute sa bagi un surub. Gasim solutia, intai pregaurim, apoi insurubam. Cel putin la tabla de la baza, caci e mai groasa.
cum? 

Se intuneca.
Azi am reusit sa vedem cum se face. Am facut o mica procedura.
Campam, incalzim ardeii umpluti la foc in ceaun si rasare luna.  Un vin cu o poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu