7 iunie 2011

Sos de visine


Astazi am testat. Puiu e baiatul lui mami sau a lui tati? si tati a fost castigator de data aceasta. Sa va explic.
Sunt putine mancaruri pe care bucatarul nostru nu le suporta. Majoritatea fac parte din categoria mancaruri din fructe (nu deserturi, ci supe si sosuri). Dealtfel, sunt intalnite in bucataria maghiara destul de des. Supa de visine care se mananca rece, sos de mere , etc. Eu insa le cunosc de la cealalata bunica a mea care era din banat. Ea obisnuia sa manance friptura cu pireu si compot.
Daca pentru bucatarul nostru un sos de visine ii provoaca fiori, pentru mine este printre mancarurile  mele preferate. Asa ca, eu l-am preparat.
In tigaie am topit un varf de unt, am amestecat faina cu smantana si le-am pus la calit peste untul topit, apoi am adaugat visinele intregi fara samburi, sare si zahar, un pic de apa. A fiert inabusit 5 minute.
Langa niste cartofi fierti (sau carne fiarta, pentru cei care sunt fani),mmmm delicios! De multe ori mananc mult pana mi se face rau.
Cand a vazut puiu ca mananc fara el a venit cu avant spre mine, curios si cu o gura deschisa mare..... a gustat si... nu i-a placut. De aceea am zis ca e baiatul lui tati.
Ei, este si al meu... la cat de pupacios a iesit!

2 comentarii:

  1. Este una dintre mancarile mele preferate, cu carne de manzat fiarta si cartofi natur... yummi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador sosul de visine, mai ales cu carne fiarta

    RăspundețiȘtergere