17 martie 2011

Magie cu cartofi copti la cuptor


Ce scriu azi pe blog? a fost un gand fugar pe la mijlocul dupa-amiezii. Evident, ceea ce a gatit bucatarul nostru si anume cartofi copti. El i-a facut, eu le-am adugat condimentul- povestea.
Stiati ca se poate face magie cu cartofii copti? Ascunzi untul in ei, numeri pana la zece, hocus pocus preparatus.. abracadabra (si alte cuvinte magice) si unde-i untul.....? Scooby doo e marele maestru in magia de la masa!
Lui puiu ii plac cartofii copti, cu unt si sare. Toata lumea a auzit de ei, da? Speli cartofii, si ii pui la copt la foc mediu spre mic intr-o tava la cuptor (necuratati). Cand intra furculita normal in ei sunt gata. Noi ii scoatem pe rand cum ii mancam, sa nu se raceasca. Ii tai in doua, zdrobesc putin interiorul si pun o felie de unt, ii inchid la loc si urmeaza numarul de magie, la care puiu sta atent cu ochii mari. Iar a disparut untul...! El mai explica cate ceva in timp ce mananca tacticos cartoful.
Dar stii ca magia se poate face si sub ochii tai, fara sa mai inchizi cartoful? Eu m-am distrat putin facand poza, caci am pus unt pe cartofi si pana am setat aparatul, a disparut.. (fara sa-l descant:)) asa ca a trebuit sa reiau operatiunea untul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu