4 februarie 2011

Dovlecel cu carne de pui


Ieri am decis ca astazi nu va scriu. Doar nu gatim in fiecare zi! Si totusi, fiindca puiu trebuie sa manance.. gatim APROAPE in fiecare zi. Astazi, bucatarul sef mi-a pasat  mie sarcina aceasta asa ca am urmat instructiunile date de el prin telefon. Cand frigiderul se cam goleste, deschidem congelatorul. Am facut o mancare foarte simpla (mark stie ca daca  imi pare complicat, nu ma apuc, asa ca a trebuit sa-mi dea o solutie simpa). Am decongelat o punga de dovlecel ras ( nu stiu daca se gaseste in comert, noi am pus pe iarna din gradina, ca niste albinute harnice - ca sa ii dau mancare sanatoasa  lui puiu) si niste piept de pui. Am calit o ceapa taiata marunt in tigaie, am adaugat pieptul de pui  taiat cubulete, sare si le-am lasat la calit cu capac cam 5 minute, apoi am adaugat dovlecelul si 2 linguri de zacusca (da, iar era pe sfrasite borcanul). S-au facut in tigaia cu capac intr-un sfert de ora (pana s-a fiert dovlecelul). Daca nu are destula zeama sa se faca, se poate pune putina apa, cat sa nu se prinda de tigaie.
Mancarea are si ISO- a trecut testul puiu cu brio!

Un comentariu:

  1. Foarte buna ideea cu dovlecel+piept de pui ,,,facute impreunaCistigi timp!!!!Si la noi tot asta s-a facut,doar cu diferentaca am facut-o clasic,cu habaras..si marar...

    RăspundețiȘtergere