13 februarie 2011

"Puiu mic"


Dragi cititori, v-am neglijat putin weekendul acesta, dar am adunat material documentar pentru saptamana viitoare. Am fost la bunici si am sarbatorit ziua lui puiu. Oau, 2 anisori! E mare deja baietelul nostru! A fost o masa pentru cei mari de data aceasta (parinti, bunici, matusi , unchi si verisorul) si am ales o tema zoomorfa.
A fost un weekend plin de emotii, nebunie, alergatura si alte provocari care apar cand se reuneste familia.
Am scapat intregi si ne-am reintors la datorie, lasandu-l pe puiu in cantonament la bunici 2 saptamani. E tabara de distractie la cote maxime!
Azi va prezint reteta matusii Ada, care a facut oua umpute sub forma de puisori. Puiu nostru cand le-a vazut a excalmat "puiu mic"si bineinteles ca a vrut sa guste.
Oua umplute e o reteta clasica in bucataria romaneasca, noi le-am adaptat forma, dar si continutul , sa nu fie cu ingrediente daunatoare celor mici. Matusica a fiert ouale, le-a taiat in 2 pe lungime si le-a scos galbenusul. A zdrobit galbenusurile cu furculita, le-a frecat cu unt, sare, piper, boia si patrunjel proaspat tocat. A umplut interiorul oualelor si le-a aranjat pe farfurie cu taietura in jos. Pentru cap a dat bilutele de umplutura prin branza rasa ca sa iasa mai albe capetele (vroiam sa fie rate). A fixat capetele cu cate jumatate de scobitoare. Ochii au fost din piper iar ciocul din morcov. Aripioarele si coada- masline kalamata (cele maronii).
Azi la pranz m-am distrat cum am ajuns sa facem claca in jurul olitei pe care era asezat David. La inceput eu si matusa l-am postat pe tron si am inceput sa facem galerie, apoi apare verisorul cu noi idei si in final bunicul, cu 2 recipiente si un pic de apa pentru stiti si voi ...ciuuuuur. Eu m-am prapadit de ras, am zis ca asa nu invata puiu sa faca la olita, totusi, rezultatul a fost pozitiv :) Am aplaudat si ne-am bucurat! Uite ce lucruri simple iti pot umple duminica de fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu