9 februarie 2011

Supa de orez


"SOARE ! Ei, asa da... Azi puiu si cu mine ne-am obosit reciproc 3 ore pe-afara. Sper ca si somnul de dupamasa va fi pe masura efortului !" Asa incepea povestea acum o ora, inainte de a se lua curentul. Evident, nu s-a salvant, puiu s-a trezit dupa o jumatate de ora de somn si e la mine in brate rontaind un mar, pierdut cu ochii , mintea, sufletul in povestea lui Dumbo. Da, l-am pus la desene!  De fapt si pe mine ma fura cate un minut, caci sunt super dragute, mai ales ciorile care canta jazz :))
Dar nu puteam sa astept pana se alineaza planetele si am un moment perfect ca sa scriu : copilul nu ma bazaie, am inspiratie si nu ma distrage altceva.
Uite reteta de azi: bucatarul nostru gateste foarte multe supe, fiindca se cam fac singure, nu trebuie sa le pazim, ne ocupam de ele la inceput si stingem focul cand sunt gata.
In oala a pus ulei si un pic de ceapa (majoritatea era stricata, a folosit doar verdeata, caci incoltise destul de bine), orez si mei si le-a prajit (raport mei-orez 1:3), a pus apa, sare, cateva ciuperci uscate (hribe), dar orice alta ciuperca merge (cele de padure au aroma mai puternica). A mai pus frunze de patrunjel si tarhon (putin) uscate si a ras un pic de nucsoara. Am servit-o cu smantana, iar puiu a mancat portie dubla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu