17 februarie 2011

Hummus

La ce va ganditi? Eu la pamant, binenteles! De cate ori citeam meniul la restaurantul turcesc eram curioasa.. dar nu imi inspira incredere numele, doar cine ar vrea sa manance pamant? Si uite ca am ajuns sa gatim .. hummus. A fost atat de bun ca l-am terminat inante de a se incarca bateriile de la aparat sa-i pot face o poza. Ce mai, l-am infulecat rapid!
Este ca o fasole frecata si in loc de fasole se foloseste naut si se pun mai multe condimente. Mark a pus nautul la inmuiat de seara pana a doua zi cand ne-am intors de la birou (a stat cam 20 de ore). Apoi l-a fiert (era deja inmuiat si a fiert repede), l-a maruntit in blender (cu rabdare, caci se lipeste pe vas si din cand in cand trebuie sa il desprinzi de pe pereti), si l-a frecat cu ulei (preferabil de masline, noua ni se terminase).A adaugat ceapa tocata, usturoi, coriandru dat prin mojar, sare, menta si o parte din apa in care a fiert. Astfel, a obtinut o pasta ce se poate unge pe paine. Noi asa l-am mancat.
Ne-a placut ca s-a preparat usor... si s-a mancat si mai usor :).

Si in incheiere, o invatatura de la iepurasul din Bamby " if you can't say something nice, don't say nothing at all". Faptul ca am vazut aceasta replica impreuna cu fiul meu (si restul desenului) de zeci de ori, am retinut-o bine si in momentele cand e nevoie de ea, imi vine in minte... asa reusesc sa imi tin gura. Acum mi-am demonstrat ce putere are repetitia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu