14 aprilie 2011

Fotbalul vazut cu ochi de femeie

Ce norocoasa sunt ca bucatarul nostru nu este un mare fan al fotbalului, ci este doar... fan.
De ieri a aparut un program nou in viata noastra , pe nume liga campionilor. Astfel incat experimentele din bucatarie au ramas pe locul doi, calculatorul a fost acaparat de o mana de oameni facand orice ca sa arunce mingea in poarta.  N-am inteles la inceput de ce ieri a gatit pentru trei zile, ... mancare clasica, care deja o postasem. Dar eu ce mai scriu pe blog?, am intrebat putin dezamagita... mancarea a iesit excelent, si meciul a inceput.
Pentru mine este foarte clar de ce fotbalul este o cariera de barbat. Iti dai seama, sa porti aceleasi haine de cate ori mergi la serviciu in fiecare dimineata (nu aceleasi efectiv, caci poate au 10 tricouri, dar cam toate sunt la fel). Dar cel mai grav este ca si colegii tai sunt imbracati la fel. Cum poti sa faci un compliment? Ce faini.. pantofi cu crampoane ai, si eu am la fel :) O, ce plictisitor.
Am inteles ca liga campionilor a inceput in toamna, ca si scoala. In primul "semestru " au "exersat" in grupe. Iar in al doi-lea "semestru" trec in fazele eliminatorii. Sunt foarte bine crescuti. Daca au venit in vizita si ai jucat cu oaspetii tai, trebuie sa returnezi vizita, adica sa joci si la ei acasa. Cu punctele si optimi, sferturi, etc.. n-am mai avut rabdare.
"Dar de ce sunt meciuri in fiecare zi"?
Adica  ieri, azi SI MAINE? Dar cand se termina?
Stai putin, ca la scoala, au orar, se joaca marti, miercuri si joi cam din 2 in 2 saptamani.
Excelent, iar maine nu se uita.. poate gateste ceva.

2 comentarii:

  1. Nici eu nu inteleg fotbalul! Inca de mica ma intrebam de ce ar fugi 10 oameni mari, barbati in toata firea, dupa o minge! Si mai mult - de ce s-ar uita alti barbati in toata firea - la primii? De neinteles......

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana sa te uiti la
    http://www.youtube.com/watch?v=_CPvhz3CUN8 ...
    ... toate partile si vei afla :D sa te uiti cu sotul si va veti distra garantat :D

    RăspundețiȘtergere