15 aprilie 2011

Salata - fulger


Nu imi vine sa cred ca am adormit fara sa scriu pe blog.. Asa ca ma revansez cu o reteta fulger de dimineata.
Bucatarul nostru a gatit aseara, dupa cum promisese, o mancare de spanac amestecata cu urzici, dar va fi tema de data viitoare.
Asadar, salata: 1/2 capatana salata verde, 2 cepe verzi, putina leurda (noi am tocat mai multa si am pus-o in congelator si ne servim de acolo), fulgi de ovaz (pe care i-a uitat bunica la noi si altfel nu i-am manca), cas de la Lena (vecina de la tara), castravete (un intrus care nu e de sezon, inca..), paine prajita rupta bucatele. Le- a dat gust cu sare, ulei de masline, otet balsamic si un fir de zahar. Ce nu a pus si ar fi fost benefic: putin iaurt, bucatarul il recomanda  caci altfel s-ar fi inmuiat mai bine compozitia.
Eu nu l-am ajutat caci eram absorbita de discursurile domnului Allan Pease, de pe youtube, (linkul pe care l-a postat bucatarul nostu ieri ),  vi-l retrimit caci e tare adevarat ... si distractiv.
http://www.youtube.com/watch?v=_CPvhz3CUN8
Mmmmm, bun!
Puiu iara a scapat salata caci a adormit inainte de 9. Se vede ca muncesc din greu la gradinita!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu