25 mai 2011

Piept de pui cu pastai si loboda prajita


Azi am facut o mancare de oraseni cool. Cel putin asa suna.. si arata.
A fost munca de echipa. De fapt, eu l-am provocat pe bucatarul nostru, scotand din congelator un pui. Cand m-a intrebat ce m-am gandit sa fac cu el, i-am raspuns ca nimic... l-am scos ca sa il gatesti.. cum vrei. Mi-era pofta de pui.
A calit  in ulei o ceapa si un usturoi verzi tocate marunt, pieptul de pui taiat cuburele, a pus sare , boia, a pus pastaile proaspat scoase din congelator, i-a pus capacul si le-a lasat la facut - puiul si cu fasolea au lasat zeama.
La sfarsit am intervenit eu, cu un experiment. Am ales cateva frunze de loboda rosie, le-am rulat si le-am taiat fasii cam de 2 cm grosime. Le-am calit in putin ulei, in tigaie cu capac (le-am pus si sare ca sa lase apa). Au fost surprinzator de gustoase. Cu un gust intens, putin acrisoare, crocante. Au lasat o zeama rosie, ca sfecla.
Bucatarul nostru a fost si el incantat de rezultat si ne-a parut rau ca nu am calit toata gramada de loboda. Prietena de la care am aflat cum se face cu loboda spunea ca mama ei o foloseste asa, ca si garnitura la fripturi. Mai incercam.

Un comentariu:

  1. Data viitoare sa puneti pui la calit cu ceapa,si usturoi,si cind e pe jumatate gata,puneti mazare de la congelator...putina boia,apa...si este foarte gustoasa..si nu folosesti numai o singura ...oala!!!...se fac repede..si sint f.bune!!!!

    RăspundețiȘtergere