2 mai 2011

1 Mai cu mici si ploaie


Vina ploaia, bine-mi pare
In gradina am o floare
Floare se va face mare
Vine ploaia bine-mi pare.
Nu stiu cum ti s-a parut vremea de ieri. A fost proasta? Depinde cum privesti lucrurile. Poate ai avut planuri sa iesi la iarba verde, si ploaia le-a amanat.
Pentru noi insa vremea a fost excelenta, caci trebuie sa ploua ca legumele din gradina sa se faca mari si frumoase. Se spue ca ploaia de mai este aur curat.
Am fost la tara si ne-am bucurat ca a crescut ceapa, usturoiul, mazarea, am replantat salata si spanac si cand ne-am intors am facut mici ... la grilul din bucatarie :). Nu se poate 1 mai fara mici!
In orice intamplare exista si o parte buna a lucrurilor. Chiar daca la inceput tind sa o vad pe cealalta, incerc sa ma schimb. e data aceasta cand a inceput sa ploua am exclamat (fara sa ma gandesc prea mult) Vai ce frumos ploua! Si mi-am dat seama ca altadata nu as fi spus asa.
Concluzia? Bucurati-va de primavara, chiar daca ploua si e "frig" caci asa trebuie sa fie. Lasa ca avem timp la vara sa ne coacem de caldura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu